Welcome to word of a poet blog. I love poetry from all over the world. From ye Olde British to the rich lands of the Caribbean, from the vast plains of Africa, to the arabian peninsula. This i splace to store those poems that I come across that I want to remember. Why do the touch my heart? It could imply be because of the eloquance fo the language used or the message that lies behind. To be honest, I like difference ones for various different reasons, and I hope they cause you to think deeper about the world we live in too.

Signed, the word of an unpoetic poet.

Monday 21 November 2011

Inna Mi Valentino suit

Big position and big post,
from coast to coast,
Yet, dem wan mi fi mek bread
and clean ouse inna mi Valentino suit,
Tru mi talk wid wan accent,
dem tink sey me a suffa from wan impediment,
Lorks, dem a create hexcitement wen
dem suggest fi mi clean de embankment,
Mi dress from head to toe,
Everyting is Valentino,
mi gat mi credentials
fi do de talkin,
but dem douhghn't wan ere dat,
Dem juss wan pure cleanin,
Afta me nevva do days wuk inna mi life,
dem a try tun mi inna wan maid fi create strife,
Dem tink sey caribbeans iz ongly good fi cook
 an keep yard, wen we get bex dem sey we a create discord,
Funny, dem doughn't worry sey dem offend we,
How much peple dem knoe a run roung inna Valentino cutesy-cutesy?

No comments:

Post a Comment